MoiMoi!
Aloitan siis faktoilla:
Nimi: NaZMan
Class: Priest
Spec: Holy
Raidikokemus: En ole ikinä raidannut enkä ole ollut kiltassa.
Extraa: Olen 17-vuotias nuori mies Turusta. Olen asiallinen ja pelaan aktiivisesti WoWia. Tunnen muutaman IRL Kavereita HP Killasta.
Miksi liittyä kiltaan: Olette yksi harvoista suomalaisista killoista ylipäätänsä ja vielä yksi killoista johon olen kunnolla tutustunut. Crewinne vaikuttaa erittäin mukavalta sekä johtonne vaikuttaa toimivan erinomaisesti.
Miksi haluaisitte minut: Miten minä ymmärsin niin etsitte kunnon healeria. Minulla ei raidikokemusta löydy vielä. Mutta voin vakuuttaa, että taidan tämän Healing taidon. Olen healannut usein ja kauan enkä pelkästään vain WoWissa. Ja sitä raidikokemusta toivottavasti saan sitten teidän killassanne.
Suositukset: Tunnen Darkmagin ja Blasphemyn he ovat samalla luokallani ja voivat todistaa, että taidan hommani.
Haluaisin vielä lisätä ihan vain rehellisyyden tähden, että minulla ei ole vielä maailman vakuuttavimpia gearejä mutta joku officereistanne on luvannut minulle vielä viikko sitten että, kun olen hankkinut full (hyvät) healing raret pääsisin kiltaanne. Sen olen nyt jo tehnyt ja hankkinut yhden epic healing braceritkin. Sen vain sanon, että vaikka gearini ei olekaan maailman parhaimpia. Osaan pelata roolini paremmin ja siten myös pärjännyt paremmin kuin useimmat parempi geariset.
Jos haluatte tietää vielä jotain lisää minusta niin kyselkää ihmeessä.
Kontaktia saa vaikka Maililla, Whispillä tai Darkmagin/Blasphemyn kautta.
Ystävällisin terveisin
NaZMan