Helvetin Perkeleet
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Helvetin Perkeleet

Helvetin perkeleiden foorumi

PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

Viltsu - Paladin

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Viltsu
Vierailija

Viltsu - Paladin Empty
ViestiAihe: Viltsu - Paladin   Viltsu - Paladin Icon_minitimeTo Syys 13, 2007 10:18 pm

Hahmosi nimi: Viltsu

hahmosi classi: Paladin

hahmosi spec: 42 Holy 19 Prot

raidikokemuksesi: pre-tbc tankkina ZG, AQ20, MC, BWL. TBC: Karazhan Curatoriin asti.

Vähän tietoa itsestäsi (esim ikä, mitä teet, paljonko sinulla on aikaa raidata viikossa jne.): Elikkäs olen 19v kaveri ja opiskelen tällä hetkellä Oulun ammattikorkeassa tietotekniikkaa. Raidata voin pääsääntöisesti viikonloppuisin kun ei ole koulua Smile ja viikolla jos tyttöystävä sen sallii Wink. Kone pyörittää wowia kiitettävän hyvin Smile Ventrilo sun muut löytyypi.

Miksi haluat liittyä kiltaan: Tuntuu että nykyinen kilta exce on kaatumassa kun porukkaa lähtee pvp kiltoihin ja 5maneja ei jaksa enää juosta paljoa Smile

Miksi me haluamme ottaa sinut: Hiilereistä on aina pulaa Very Happy Lisäksi olen raidannut paljon pre-tbc ja yleensä olen ensimmäisellä kerralla taktiikat sun muut asiat sisäistänyt.

Onko killassa mahdollisesti joku joka voi suositella sinua: Eipä taida olla tällä hetkellä Smile

Tällä hetkellä armoryssa taitaa olla pari viikkoa vanhaa retrigearia, mutta kamoista sen verran että plate ja mail healigearia. Noin 9k manaa, 100+mp5 ja jotain 1050 luokkaa +healing unbuffed. Gearia saa vielä vähän paremmaksi jahka saan heroiceista yhden perhanan primali netherin + Thrallmarin reverediksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Ranef

Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 29.07.2007

Viltsu - Paladin Empty
ViestiAihe: Vs: Viltsu - Paladin   Viltsu - Paladin Icon_minitimePe Syys 14, 2007 9:45 am

No tillanehhan on nyt se että tässä ollaan jo hyvin pitkältä käytetty kaikki temput killan pelastamiseksi ja tämäkin on melkolailla kaatumassa, onnea vaan killan hakemiseen, mutta tänne tuskin kannattaa hakea enää.
Takaisin alkuun Siirry alas

Viltsu - Paladin
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Helvetin Perkeleet :: Rekryt-
Siirry: