Moimoi,
Elikkäs oon 18v Keski-Suomesta päin ja pelailen siis magea, jonka migrasin tuossa pari viikkoa takaperin Darksorrowilta Mazrigosille lähinnä kavereiden kovan painostuksen takia ja koska en halunnut alkaa levuttamaan uutta charaa 70levulle.
Darksorrowilla pelailin Rune-nimisessä killassa ja sen kanssa mätettiin paljon karaa ja gruuliakin vähän kokeiltiin, muttei sen pidemmälle päästy, koska meillä oli kuitenkin paljon kaikenlaisia sunnuntaipelaajia.
Helvetin Perkeleisiin haluaisin liittyä, koska olisi ihan mukava päästä raidaamaan suomiporukassa ja sen lisäksi kaverit (Blasphemy ja Kavu) pelaavat siellä.
Itse pystyisin raidaamaan aika varmastikin 4-7 päivänä viikossa, vaikka kirjoituksiinkin pitäisi lukea, mutta niihinkin lukeminen jää varmaan viimeiseen iltaan.
Charru: Female Blood Elf Mage
Nimi: Faelwen
Gear:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Faelwen (en saanu linkkii toimaa
)
Tälläne aika pitkälti tailoringillä ja badgeilla väsätty.
Spec: 11/47/4
Aika fire-painotteinen pve-buildi, jota voi kyl tietty muuttaa jos tarve vaatii.
Muuta: Kara-attu on ja kaikki heroic keyt löytyy.
Professionit on 375 tailoring ja 375 mining, jonka tilalle oon ajatellu jotai muuta, kunhan saan jonku verran rahaa kasattua.